KNEU n.a. Vadym Hetman,
Kryviy Rih Economic Institute
1. Thomas Jacquelyn S., Sullivan Ursula Y. (2005) Managing Marketing Communications with
Multichannel Customers. Journal of Marketing. – Vol. 69, No. 4, pp. 239–251. 2. Duffy Dennis L. (2004)
Multi-channel marketing in the retail environment. Journal of Consumer Marketing, Vol. 21, Iss: 5,
pp. 356–359. 3. Neslin Scott A., Shankar Venkatesh (2009) Key Issues in Multichannel Customer
Management: Current Knowledge and Future Directions Journal of Interactive Marketing. – Vol. 23, Issue 1, pp.70–81. 4. Simons Luuk P.A., Steinfield Charles, Bouwman Harry (2002) Strategic positioning
of the Web in a multi-channel market approach. Internet Research: Electronic Networking Applications
and Policy. – Vol. 12, No. 4, pp. 339–347. 5. Rosenbloom Bert (2007) Multi-channel strategy in business-
to-business markets: Prospects and problems. Industrial Marketing Management. – Vol. 36, Issue 1,
рр. 4–9. 6. Багатоканальний маркетинг: каали і правила промоції на фармацефтичному ринку /
Internet-version of the newspaper “Ezhenedelnyk Apteka” – No. 43 (1014), 9 November 2015. –
[Electronic resource] – Access: http://www.apteka.ua/article/350491 7. Ліповський М. Наслідки
багатоканальних продаж та перспективи для клієнтів і продавців / M. Ліповський // Proceedings of
the National Univ “Lviv Polytechnic”. – 2014. – № 811. – pp. 209–214 8. Stern Pascal, Durand Patrick
(2011) Relation client multicanal: quells impacts sur l`environnement de travail du conseiller en clientele?
Les Focus Solucom. – www.solucom.fr/wp-content/uploads/2013/07/Solucom_Focus-multicanal_impact-
sur-conseiller.VDEF_.pdf 9. Oкландер M. A. Специфічні відмінності цифрового маркетингу та
Інтернет-маркетингу // Economic Bulletin of National Technical University of Ukraine “Kyiv
Polytechnic Institute”. – Coll. Science. works. – K.: CPI, 2015 (12). – pp. 362–371. 10. Daynovskyy Y. A.
Cyfrovi tehnologii' u pryjomah latentnogo marketyngu / Y. A. Daynovskyy, L. K. Hlinenko // Marketing and
digital technologies: Coll. Materials of II Intern. science. and practical. Conf. May 26–27, 2016., Odessa.
Nat. Polytech. Univ. – Odessa: TPP, 2016. – 214 р.. – pp. 52–54. 11. Iлляшенко С. М. Сучасні тенденції
застосування інтернет-технологій в маркетингу / С. M. Ілляшенко // Marketing and Management
Innovation. – 2011. – № 4. – Vol. 2. – pp. 64–74. 12. Kрикавський Є. В. Maтеріальні потоки в
логістиці промисвлового підприємства: монографія / Є. В. Крикавський, Н. M. Васильців,
В. A. Фалович; Nat. University of “Lviv. Polytechnic”. – Lviv: Izd Lviv. Polytechnic, 2015. – 249 p.
13. Літовченко I. Л. Методологічні аспекти інтернет-маркетингу: монографія. – K.: Naukova
Dumka, 2008. – 196 p. 14. Lovelock K. Marketyng uslug: personal, tehnologyja, strategyja. – 4th ed. Tr,
from Eng. ed. O.I. Medved’, N.V. Shulpyna. – M.: Publishing. House “Williams”, 2005. – 1008 p. 15. Что
такое мультиканальный маркетинг? Official site of IT – company “SAS” – [Electronic resource] –
Access: http://www.sas.com/ru_ru/insights/marketing/multichannel-marketing.html 16. Mul'tykanal'nyj
marketyng [Electronic resource]. – Access: https://seopult.tv/programs/multikanalnij-marketing/